درباره ی ارتباطات - روابط عمومی...

وبلاگ شخصی ناب دل بهروزی "لیسانس علوم ارتباطات - روابط عمومی"

روابط عمومی ها در موفقیت هر سازمانی نقش آفرین هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: روابط عمومی ها در موفقیت هر اداره و سازمانی بسیار نقش آفرین هستند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد ؛آیت ا... ' محمد رضا ناصری ' در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در منطقه منشاد افزود: روابط عمومی در هر سازمانی به عنوان محور فعالیت ها دیده می شود .
وی اضافه کرد: مسئولان روابط عمومی با تعامل سازنده بین افراد هر سازمان و ارتباط درست با مخاطبان و افراد بیرون سازمان برای تحقق تشکیلات خود فعالیت می کنند.
وی تصریح کرد: باید روابط عمومی ها را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و چشم بینای هر سازمانی معرفی کرد .
امام جمعه یزد با قدردانی از تلاش های شورای هماهنگی روابط عمومی های استان بر لزوم برنامه ریزی و گسترش قعالیت ها در راستای اهداف نظام و تحقق وظایف خطیر محوله تاکید کرد.
همچنین مشاور استاندار و رییس روابط عمومی استانداری یزد هم طی سخنانی به اقدامات انجام شده و برنامه های این شورا در سالجاری اشاره کرد.
  همچنین در این نشست علی اسلامی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد به ارزش و اهمیت آب و فرهنگ سازی در این زمینه اشاره کرد و افزود: باید از طریق فرهنگ سازی،مصرف صحیح آب را به مردم خاطرنشان کردکه این شرکت نیز در این زمینه اقدامات قابل توجه ای را  انجام داده است.

 اسلامی همچنین در این گردهمایی از مدیران روابط عمومی ها خواستار فرهنگ سازی در زمینه مصرف صحیح آب شد.

وی با اشاره به بحث خشکسالی اظهار داشت:مردم استان یزد باید قدر این نعمت  الهی را دانسته و با توجه به کمبود آب در مصرف صحیح آن کوشا باشند.
  وی اضافه کرد: روابط عمومی ها کار فرهنگی انجام می دهند و کار فرهنگی نیز همیشه ماندگارتر است.

اسلامی خاطر نشان کرد: روابط عمومی رابط بین مردم و سازمانهاست و نیازهای مردم را به سازمان انتقال می دهد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی های ایران

 

نویسنده : ناب دل بهروزی : ۱۱:٠٤ ‎ق.ظ ; ۱٢ مهر ۱۳٩٠
Comments نظرات () لینک دائم